[Linux-programlama] Re: Pgsql DE UPDATE i geri almak

---------

[Linux-programlama] Re: Pgsql DE UPDATE i geri almak

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Thu, 27 Dec 2007 17:42:38 +0200

biraz onceki mailimi parca parca yazdigim icin biraz garip olmus,

kyt_marka alaninin bulundugu tablodan diger tablolara olan referanslara
gore marka alaninin degerini hesaplatmanin bir yolu varsa ne ala
kolaylikla yapabilirsiniz, yoksa, belki transaction loglardan birsey
cikar, ki postresql de transaction loglarin nasil tutuldugu ve nasil
islenebilecegi konusunda bir bilgim yok, ama yuksek ihtimal veri
tabaninda yapilan degisiklikler bir logda tutuluyordur (oracle ve mssql
de oldugu gibi)