[Linux-programlama] Re: GD ile düşük JPG kalitesi

---------

[Linux-programlama] Re: GD ile düşük JPG kalitesi

From: Ismail ASCI <ismail.asci_at_gmail.com>
Date: Thu, 20 Dec 2007 09:34:41 +0200

Merhabalar,
imagemagick suan pecl modulu olarak geliyor ya da system fonksiyonu ile
disaridan calistirabiliyorsunuz. Bu bana kalirsa ne efektif bir cozum ne de
yeterince guvenli.

Resim boyutlandirirken imagecopyresized fonksiyonu yerine imagecopyresampled
fonksiyonunu kullanmayi deneyin, aralarinda ciddi bir kalite farki var.

Kolay gelsin...

Ismail ASCI