[Linux-programlama] Re: doc to pdf

---------

[Linux-programlama] Re: doc to pdf

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 17 Dec 2007 16:45:33 +0200

Öncelikle özür dilerim,
gün içerisinde sanırım 4-5 mail gönderdim konu ile alakalı. Tümü de
toplu maillere girmedi. Uzun zaman aralığı olmadığı için mailleri herkes
görmüştür diye düşündüm ve yazı kalabalığı olmasın diye diğerlerini
eklemedim.

Sorunumu tekrarlayım, command linedan open office ile doc to pdf
yapmaya çalışıyorum. bu işlem için open office üzerinde bir macro
yazmış vatandaşın birisi.
( http://www.togaware.com/linux/survivor/Convert_MS_Word.html )
kendi makinemde openoffice açtım ve macroyu ekledim. komut satırında
da çalıştırıp word belgesini pdfe çevirebiliyorum. Sorun sunucuya
yüklemek le ilgili. sunucu üzerinde openoffice kurdum ancak macroyu
komut satırından nasıl ekleyebilirim bilemiyıorum ve gece 1-4 arası
ayrıca bu gün 9:30 16:30 arası bunu araştırmakla uğraştım. ikinci bir
sorunda open office x11 ihtiyac duyuyor. X'i bi şekilde emule eden bir
program varmış onun üzerinden oluyormuş felan diye bir linkteki
işlemleri uguladım ancak bir ton X sunucusu hataları ile karşılaştım.
 ( http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?p=14448 )
netice de elimde sadece wv uygulaması ile doc to html olayı var ve halen
doc to pdf başaramadım. Static dinamik kitaplık, bilimum uygulama her
bir şeye açığım. bilen gören duyan varsa.....

kolay gelsin