[Linux-programlama] Re: doc to pdf

---------

[Linux-programlama] Re: doc to pdf

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Mon, 17 Dec 2007 13:04:47 +0200

17 December 2007 Monday 11.45.10 tarihinde Atif CEYLAN şunları yazmıştı:
> Gelelim sorumuza, open office için bir macro varmış
> http://www.togaware.com/linux/survivor/Convert_MS_Word.html adresinde
> anlatıldığı şekli ile uyguladım ve güzel bir netice aldım ancak serverda
> open office writer kurduktan sonra komut satırından bu macroyu nasıl
> ekleyebilirim?

Virtual X Frame Buffer işinize yarayabilir:
http://en.wikipedia.org/wiki/Xvfb

Sanırım OpenOffice'in bir de başsız hali varmış ;) :
http://framework.openoffice.org/servlets/ProjectDocumentList?folderID=151
http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=11890
Forum'daki linklerden işinize yarayacak şeyler çıkacak görünüyor.