[Linux-programlama] Re: doc to pdf

---------

[Linux-programlama] Re: doc to pdf

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Mon, 17 Dec 2007 01:48:30 -0800 (PST)

Merhaba,

On Mon, 17 Dec 2007, Atif CEYLAN wrote:

> NOT: doc'ten pdf'e çeviri için open office muadili, komut satırından
> çalışan başka bir uygulama bulamadım ancak antiword, Catdoc ve wvWare
> uygulamaları da html cıktısı verebiliyorlar. özellikle
> wvWare oldukça başarılı ve shared - static libleri de var.

Evet wv paketi gerçekten çok güzel çalışıyor. Ben de dün öğrendim bu
bilgiyi. Şu ana kadar bir sorun yaşatmadı ama ayrıntılı bir font
denemesine tabi tutamadım daha. Fedora ve Ubuntu'da paketlerini bulup
denedim; RHEL paketini de kendim yaptım. Platformlar arasında da sorun
çıkartmadı.

İyi çalışmalar,

--
Devrim GÜNDÜZ