[Linux-programlama] Re: SQL GROUP BY yardım

---------

[Linux-programlama] Re: SQL GROUP BY yardım

From: Ozan Kerem <liste_at_ari-tech.com>
Date: Fri, 14 Dec 2007 19:01:15 +0200

Tam anlatamadım sanırım, tekrar yazsam acaba becerebilir miyim?
Soyle,

SELECT id, baslik, tarih FROM tablo GROUP BY unique_id ORDER BY MAX(tarih) DESC dedigim zaman
1 A 2007-12-12 joasdasaacade
3 B 2007-12-13 sawuehdjshjhjh
cıktısını alıyorum oysa benim;
2 Re: A 2007-12-13 joasdasaacade
3 B 2007-12-13 sawuehdjshjhjh

Seklnde bi sonuca ihtiyacım var. Yani GROUP BY yaptıktan sonra ORDER BY yapınca once gruplama sonra ORDER yaptıgı cin istedigim kayıda uasamadıgımı dusunuyorum. İStedigim sonuca nasıl bir SQL ile ulasabilirim cozemedim.

Saygılar