[Linux-programlama] Re: SQL GROUP BY yardım

---------

[Linux-programlama] Re: SQL GROUP BY yardım

From: Ozan Kerem <liste_at_ari-tech.com>
Date: Fri, 14 Dec 2007 16:40:19 +0200

SELECT unique_id FROM tablom GROUP BY unique_id ORDER BY min(tarih) DESC --veya max(tarih), avg(tarih)

derseniz her unique_id nin en küçük tarihini alır ve ona göre sıralar.
Bu nu yapmaya calisiyorum ama dediginiz gibi ve benim hayal ettigim gibi olmuyo.
id, baslik, tarih, unique_id
1 A 2007-12-12 joasdasaacade
2 Re: A 2007-12-13 joasdasaacade
3 B 2007-12-13 sawuehdjshjhjh

Tablo icin yukardaki sorgunun
2 ve 3 id li kayıtları vermesini beklerken 1 ve 3 veriyo

bir yerde yanlıs yapıyorum ama nerde?