[Linux-programlama] Re: IP Phone Seri Numaralarının alınması

---------

[Linux-programlama] Re: IP Phone Seri Numaralarının alınması

From: erkan diken <erkandiken_at_gmail.com>
Date: Fri, 14 Dec 2007 11:17:58 +0200

teşekkürler,şu anda inceliyorum,aslında perl ile ilgili bilgim yok ama
şirketin istediği bir şekilde istendiğinde sorgu yapmak,IP adreslerini
kullanarak IP Phoneların seri numaralarını görmek,sanırım yapmam gereken bir
web uygulaması ile bu perl scriptini çalıştırmak olucak??

14.12.2007 tarihinde Serkan Coban <mesaj.listeleri_at_gmail.com> yazmış: