[Linux-programlama] IP Phone Seri Numaralarının alınması

---------

[Linux-programlama] IP Phone Seri Numaralarının alınması

From: erkan diken <erkandiken_at_gmail.com>
Date: Fri, 14 Dec 2007 11:04:41 +0200

Merhaba arkadaşlar,

Şirket içindeki CISCO IP Phone(7940 serisi )lara ait seri numaralarını
çekmek istiyorum,bununla ilgili biraz araştırdım ve açıkçası
faydalanabileceğim pek birşey bulamadım.Bu konuda bilgisi olan,şöyle
yapabilirsin diyen,ya da yardımcı olabilecek bir open source uygulama bilen
arkadaşlar varsa fikirlerini alabilirmiyim.

Teşekkürler.

--
Erkan Diken | Gebze Yüksek Teknoloji Enstitusu | www.erkandiken.net