[Linux-programlama] Re: linuxa geçiş ve access

---------

[Linux-programlama] Re: linuxa geçiş ve access

From: Timur Sevil <t.sevil_at_parsat.com.tr>
Date: Sat, 08 Dec 2007 13:48:03 +0200

Cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim;
Ben ms sql şuan dokunmak istemedim çünkü yaptığım üretim takip
sisteminde 5 yıllık veri bulunmkata ama uzun vadede
MySql geçmeyi düşünüyorum. crossover da ms sql değil ms access kurdum
client olarak ms access kullanıyorum
burdaki esas sorun linux üzerindeki access ile windows üzerindeki mssql
bağlantı sorunu. İlerde ms access yerine
belki web üzerinden giriş çıkış yapılabilecek bir sistem kurabilirim ama
şuanda onu hazırlayacak vaktim yok
bütün sıkıntı bu. Access üzrinde yaptıklarım base ve kexi de
çalıştırmayı denedim formlar ve raporlar çalışmadı
formlar çok ödem li değil ama üzerinde ms sql den alınan 57 adet
hazırladığım rapor var. bu yüzden hemen bir geçiş yapamıyorum
ilginize ve desteğinize tekrar teşekkür ederim.

 Atif CEYLAN yazmış: