[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 16:15:17 +0200

Hatta size bu konuda pythonu ve pyqt yi þiddetle tavsiye edebilirim :D
( az satýr , anlaþýlabilir ve kullanýcýlar tarafýndan rahatlýkla
modifiye edilebilir
bir programýýnz olacaktýr ) Öte yandan python ile yaparsanýz
programýnýzý kullanacak
kiþilerin bildiðim kadarýyla pythonu sistemlerine kuramasý gerekecek.

On Dec 6, 2007 3:52 PM, nsm <nsm_at_nesimia.com> wrote:

> o zaman rss dosyasýný parse eden bir uygulama yazmanýz gerek bunu hem
> GTK hemde QT ile kolayca yapabilirsiniz.
>
> --
> Nesimi ACARCA
> www.nesimia.com
> nsm [at] nesimia.com