[Linux-programlama] explorerin css anlayışına tükürem

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Fri 31 Aug 2007 - 14:15:00 EEST

Selam
http://oyuncukoyun.com siteme bakar mısınız bi?
ana listede çıkan bannerlar üstte çıkmalı ama background'da ki explorer top
kelimesini üstüne mi alınır bilemedim, 220px altta gösteriyo!

konqueror, firefox, opera ile beklenen davranış, explorer ile yamuk.

Bu css fln olayları için firefoxun gibi bi eklentisi var mı explorerin? bide
bu eklenti wine üstünden nasıl kurulur lin4ies gibi bi script ile kurmuştum
bu ie'yi.

Bireysel terorist fikirler, cinsiyetçi küfürler gelir parmağımın ucuna da
yazmıyorum, sakinleştirici + problemin çözümüne ışık tutan önerilerinizi
beklerim.

Bi gün kurtulcaz arkadaşlar, çöp kutusuna atıcaz bu çöpü!