[Linux-programlama] Re: web profesyoneli olmak

From: hüseyin coşkun (hsyn.list@gmail.com)
Date: Thu 30 Aug 2007 - 19:57:24 EEST

Mahir B. Aşut Bey'e katılmamak elde değil.Ben onun tecrübesinin binde biri
kadar tecrübeli değilimdir ama benim de gördüğüm en önemli şey
bu.Örnekvermek gerekirse sadece ağzı eli kolu laf yapan insanların
bizim ortaokul
lise yıllarında uğraştığımız static web (sadece htmlden
bahsediyorum)yöntemleri ile ki buna javascript dahil değil bir sürü web
sayfası yapıp satıp epey bir para kazanması birebir şahit olduğum
bişeydir.Yanlış anlaşılmasın kazandığı parada vesaire de değilim kimsenin
emeğinin boşa çıkmasını istemem ama sadece insan ilişkileri bakımından
işlerini iyi biliyor olmaları onların para kazanma konusunda başarılı
kılıyor bana göre.Mahir B. Aşut Bey'in dediği gibi bilgi artık sır
değil insanlar
kendi ajax kütüphanelerini yazıyorlar.
Pazarlama insan illişkileri işletne önemli konular günümüz dünyasında
bunların en azından bir tanesinden iyi olmak gerekiyor bana göre.