[Linux-programlama] Re: modem ip sini nasıl bulabilirim ??

From: onuRRR (cversuscobol@gmail.com)
Date: Thu 30 Aug 2007 - 18:58:28 EEST

internete cıksım yok, o yuzden local ip yi kastediyorum, dediğin gibi bende
ilk olarak ipconfig yaptım fakat modemin ip sini (gateway) benim elle
atadığım 192.168.1.1 gösteyor, ama explorer da bu ip yi yazınca modeme
girmiyor.

30.08.2007 tarihinde Gökhan Özbulak <gokhanozbulak@gmail.com> yazmış:

> Eğer evindeki ADSL modem IP'sini kastediyorsan
> http://whatismyipaddress.com'dan real IP'sini öğrenip tarayıcın
> aracılığıyla bu IP üzerinden ulaşabilirsin, ama buradan local IP'sine
> ulaşabilir misin bilemiyorum, alternatif olarak windowstaki "ipconfig /all'"
> eşdeğer "ifconfig"i kullanıp modeminin local IP'sini verecek olan Default
> Gateway bilgisini öğrenebilirsin.

Dyhonur