[Linux-programlama] modem ip sini nasıl bulabilirim ??

From: onuRRR (cversuscobol@gmail.com)
Date: Thu 30 Aug 2007 - 18:09:23 EEST

Herkese merhaba;
arakdaslar modemin ip sini değiştim fakat suan bu yeni ip ile ulasamıyorum,
dogal olarakta cok asabi bi durumdayım, modemin ip sini nasıl bulabilrim tek
tahminim ip yi yanlıs haıtrlıyorum..
tum tahminlerim yanlış cıktı ping atıyrm fakat cvp gelmiyo yanlıs
hatırladğım kesinlik kazandı böylece, onerilerinizi bekliyorum..

--
Dyhonur