[Linux-programlama] Re: move_uploaded_file sorunu

From: hüseyin coşkun (hsyn.list@gmail.com)
Date: Thu 30 Aug 2007 - 12:39:47 EEST

benimde başıma aynı sorun gelmişti.ilk başta klasörü oluşturup içine resim
atamıyordum.sonra bunu dosya haklarını değiştirerek yaptım.klasörün dosya
haklarını değiştirdim.sonra klasörün içine attığım dosyaları
gösteremiyordum.bunu da dosya haklarını değiştirerek yaptım.dosya haklarını
scriptte değiştirdiğimi belirmek isterim.umarım bu şelikde yapmanız sorunu
çözer.iyi çalışmalar.