[Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Thu 23 Aug 2007 - 17:03:50 EEST

Maddeler halinde belirteyim

1- "IIS nedir " sorusunu ben yazmadım , yazan arkadaşında bilmediğinden
yazdığı aşikar.
2- Bu listeye 1 yıldır üye sayılırım iki gündür ne oluyor anlamış değilim.

3-
23.08.2007 tarihinde Erdal YAZICIOGLU < erdal.yazicioglu@gmail.com> yazmış:

> Arkadaş bir yerde sıkışmış. Kafa yapmaya gerek yok...

IIS nedir diye sorann arkadasın böyle yaptıgına nasıl kaanat
getirebiliyorsunuz.

Bence artık insanların kafasını yoran bu tarz gereksiz yorumlarda
bulunulmaması gerekiyor.
Ve ek ilk cevebı yazan sizsiniz madem soruyu ilk siz gördünüz yardımcı
olsaymıssınız mysql konusunda da

İki gündür yazmış oldugum sert mesajlardan dolayı okuyanlar için pardon ama
bazı insanlarında daha ılımlı yaklaşımlarda bulunması için gerekli sanırım.

--
http://anilkaradag.info/blog