[Linux-programlama] Http post problemi

From: What you get is Not what you see (wyginwys@gmail.com)
Date: Thu 23 Aug 2007 - 15:55:00 EEST

Merhaba
Browser imitation yaparak bazi sayfalari internetten indirmek istiyorum.
Indirmem gereken sayfalar post ile elde ediliyor.
Sayfada bulunan form degiskenlerinin hepsini dogru bir sirayla,urlencode
yapip
 post ediyorum. Urlencode isini php ile yapiyorum(urlencode() ile).
Yalniz karsidaki web server bana hep hata mesaji gonderiyor.
Bir turlu hatayi bulamadim.
Gonderdigim post requesti asagidaki gibi.
POST /file HTTP/1.1
Host: domain.com

URLEncoded data

Browserdan yaptigim isteklerde gonderilen Urlencoded data ile kendi
olusturdugumu karsilastirinca arada fark goruyorum.
Sanirim hata da burada. Sanirim hata bir newline karakterinden
doguyor ama bir turlu bulamadim.
Bir bash scripti kullaniyorum. Ilkonce sayfayi curl ile aliyorum.
Sonra form degiskenlerini sed ile parse edip php ile urlencode yaptiktan
sonra requeste yaziyorum vs.
Fakat post ederken nc kullaniyorum. (curl Expect :100 headeri gonderiyor o
da isi bozuyor.)
Bu konuda ne dersiniz?
Hata phpnin urlencode fonksiyonunda mi? Yoksa degiskenleri alirken
diskteki dosyalara yaziyorum ve bazi dosya islemleri yapiyorum
(tr -d "\015" < foobar > foobar2 gibi.) bu islemlerden mi sorun cikiyor?