[Linux-programlama] Re: rss.php de karsılaştıgım bir sorun

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Wed 22 Aug 2007 - 11:54:43 EEST

Çok sagolun ya işinize gelince neler yazıyorsunuz hiç kusura bakmayın
söylediklerinizin tek cümlesini dikkate almayacagım ben burada ne tip
sorulara cevap yazdıgımı cok iyi hatırlıyorum. İşinize gelince seminer
isteme kefyine sahipsiniz nasılsa. ayrıca bu harlama huyunuda bu listeden
edindim dediğiniz gibi maşallahı var.Tüm cevaplar için sagolsun beni anlayan
anlamıştır.

22.08.2007 tarihinde Leoman <leoman@leoman.gen.tr> yazmış:

http://anilkaradag.info/blog