[Linux-programlama] Re: rss.php de karsılaştıgım bir sorun

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Wed 22 Aug 2007 - 10:35:34 EEST

Sorunuzun son kısmını kaçırmışım sorun ne xml de ne php de bence, sayfanın
kaynagına bakınca verilerim orada olduguna göre herşey normal.ancak sayfada
rss sayfalarının başındaki abone ol alanı var sadece

22.08.2007 tarihinde ANIL KARADAĞ <anil.karadag@gmail.com> yazmış:

--
http://anilkaradag.info/blog