[Linux-programlama] Re: rss.php de karsılaştıgım bir sorun

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Wed 22 Aug 2007 - 09:09:29 EEST

Yapmayın anıl bey, bizim ambar şeflerimiz gibi, "x raporu çalışmıyo" diyip 2~3
gün beni uğraştırıp sonra pdf okuyucusunu güncelleyerek çözmemiz gibi bir
durum olmasın. Ambar Şefine artık verdiğim cevabım şöyle "çalışıyo".

Ayıp, günah mekruh veya küfür içermiyosa adresi gönderirseniz bi kontrol
edelim, içeriyosa kişisel ileti alabilirim :D

Çar 22 Ağu 2007 08:47 tarihinde, ANIL KARADAĞ şunları yazmıştı: