[Linux-programlama] Re: PostgreSQL sorusu....

From: Timuçin Kızılay (tim@savaskarsitlari.org)
Date: Sun 19 Aug 2007 - 09:19:58 EEST

Ubuntu 7.04 üzerinde pgadmin3 programı ile yaratmıştım veritabanını.
locale olarak utf-8 görünüyor ama daha fazla detay bilecek kadar
postgresql bilgim yok.

Az önce farkettim, kendim insert ettiğim kayıtlarda bir sorun olmuyor
demek ki postgresql ile ilgili değilmiş sorun. Sanırım django tarafında
bir sorun var. türkçe karakterler kaydedilirken bir şekilde
dönüştürülmüş. Text alanları editlemek için tinymce adlı bir javascript
kullanmıştım, sanırım o bozuyor işleri. Onu iptal edince sorun kalmadı.

Devrim GÜNDÜZ yazmış: