[Linux-programlama] header javascript php

From: Guychmyrat Amanmyradov (guychmyrat@yahoo.com.tr)
Date: Wed 15 Aug 2007 - 17:12:48 EEST

Merhabalar.

Sizde de mutlaka böyle problem olmuştur.
Bazı sayfalara has javascript kullanmalıyım, mesela admin girişte, sadece o sayfayı ilgilendiren javascript kullanmalıyım ve diğer sayfalarının hiçbirinde böyle bişeye ihtiyaç yok.

Sayfa yapım header.php / body.php / footer.php
şeklinde üçe ayeılmış ve lazım oldugu yerde şu şekilde ekleme yapıyorum.

        include("templates/admin.header.tem.php");
        include("templates/admin.place.tem.php");
        include("templates/admin.footer.tem.php");

Sorum şu. Ben gereksiz javascriptleri bütün sayfamda görünmesini istemiyorum. Sadece o sayfaya has scriptleri eklemek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim ?

Benim aklıma, eger headere parametre gönderebilirsem o işi çözebilirim gibi geldi.
Mesela header dosyama şöyle bişey eklesem

$str_hdr = $_GET[hdr];

if(str_hdr==place)
{
  // şu scritleri dahil et

}

şeklinde bişey aklıma geldi. Ama bunu nasıl yapabilirim bilmiyorum...

Yardımcı olabilirmisiniz ?
Teşekkürler.