[Linux-programlama] Python-PosgreSQL dil sorunu...

From: Tolgahan (besturk@gmail.com)
Date: Mon 13 Aug 2007 - 10:13:57 EEST

Merhabalar..
Ben 1 tane PostgreSQL db oluşturdum bunun dil ayarını UTF-8 yaptım.
Bu db'ye utf-8 verileri eklerken sorun çıkmıyor ancak iso-8859-9 veri
eklerken hata alıyorum. Bu iso-8859-9 verileri eklemeden önce utf-8'emi
çevirmem gerekiyor ? Eğer öyleyse nasıl yapabilirim ?
Bana lazım olan şey bütün dilleri destekleyen bir database.
Umarım anlatabilmişimdir.
Saygılar..