[Linux-programlama] Re: Şu programı yapabilecek olan biri varsa büyük iyilik etmiş olur.

From: Rüştü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Fri 10 Aug 2007 - 15:31:27 EEST

linux ta xosd diye bir program ve bunu kendi programlarınıza entegre
edebileceğiniz bir libxosd kütüphanesi mevcut..hatta python da
python-osd debian paketi içinde (diğer distrolarda neydir bilmiyorum)
güzel bir class'ı var ki pythonla direk kulanabiliyorsunuz

xosd herhangi bir yazıyı ekranın istediğiniz yerine istediğiniz süre
yazdırmanızı sağlar
bunu ben televizyon ve kumanda kontrollü medyalarda kullandım
..başarılı bir program

ama o kod ticari bir ürünün içinde olduğu ve ben artık o işte
çalışmadığım için buraya gönderemiyorum.

php ile ilgili de,mirat can bayrak'ın çocuk bahçesi ve kreş
yakıştırmalarını kınıyorum.
Elbette fikrinizi sunuyorsunuz ve karşınızdakinin tavırları hakaret
boyutuna ulaşmadığı sürece (ki ben o yazılarda alaycı hiçbirşey dahi
göremedim) bu tür saldırgan sözlere gerek yok..
Bir fikir ortaya atmış olmanız gerçekten takdir edilen birşey idi ama
bu tavrınızla o güzelliği siz zedeliyorsunuz.
Ayrıca php bir scripting dilidir ve linux üzerinde gtk library ile
entegre kullanılabilir.perl gibi python gibi konsoldan
çalıştırılabilir.

Sevgiler,
Rüştü