[Linux-programlama] Re: Þu programý yapabilecek olan biri varsa büyük iyilik etmiþ olur.

From: Mahir B. Aþut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Fri 10 Aug 2007 - 11:34:39 EEST

Yazarken biraz itinalý olunsa problem olmaz. Bize de yazýk, Türkçe'mize de yazýk :)

Mucibirahman ÝLBUÐA yazmýþ:

Selemlar,
Gerçekten yaa... Bu nasýl bir dildir böyle? Belki faydalý bir þeyler de yazmýþ olabilir?! Keþke hepimiz anlayabilse idik...

--
Saygýlarýmla,
Mucip:)

musTafa ARIK yazmýþ:
Sayýn eralp erat  dediklerinizin çoðunu anlamadým. Kusura bakmayýn. Herkes sizin kadar teknik bilgiye sahip olmayabilir. Daha anlaþýlabilir bir þekilde yazarsanýz benimle beraber sevinecek çok kiþi vardýr diye düþünüyorum.

Teþekkürler.