[Linux-programlama] RE: Re: Şu programı yapabilecek olan biri varsa büyük iyilik etmiş olur.

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Fri 10 Aug 2007 - 10:59:34 EEST

Selamlar ;

neden yeni bir sayfa açma gereği duyuyorsunuz ki anlamadım ? Var olan page in handle edilerek ekstra bir render a tabi tutabilirsiniz..

Ayrıca bunun için Ajax'a gerek de yok.Yani bütün mesajların tamamını clienta page loading de gonderirsiniz olur biter.daha sonra random bir şekilde native js ler ile absolute position olan bir span nesnesini ekranda dolaştırarak istediğiniz ms kadar basıp yok edersiniz.

Ek olarak Ajax dan kastınızın ekstra bir lib kullanarak bu isi halletme yonunde olduğunu dusunduğum için bu sekilde yazıyorum.Yanlis anlasilmasin..Async bir durum olmadiğini dusunuyorum ( 2. fazda dinamik olarak guncellenen message array için ihtiyac olabilir. o zaman asyn proc OK!vs vs...)
iyi çalışmalar.
Eralp