[Linux-programlama] Re: # include erkan şentürk.h

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Wed 08 Aug 2007 - 11:44:12 EEST

o'reilly 'nin understanding linux kernel
ve linux device driver programming kitaplarını öneririm.
ikincisi free online book pdf olarakta indirebiliyorsunuz..google a
yazarsanız direk karşınıza çıkar.
www.kernel.org ve www.gnu.org sitelerini de bir kontrol ederseniz
ihtiyacınız olabilecek bazı bilgilere ulaşabileceğinizi sanıyorum..
Geri kalan bilgiyi yine google ile çözebilirsiniz.
Sevgiler,
Rüştü