[Linux-programlama] apache wap server düzenlemesi

From: Abdulcelil SIRMA (abdul_celil@email.com)
Date: Tue 07 Aug 2007 - 23:32:49 EEST

slm arkadaşlar
apache 2.2 ve php 5 kurulu bir bilgisayarda apache yi wap servera nasıl
dönüştürebilirim.
mime.type dosyasında gerekli düzenlemeleri yaptım. internetteki
araştırmam da apachenin eski versiyonlarına göre wap server ayarları
anlatılmış. yeni versiyon ayarlarını bulamadım.
bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. httpd.conf dosyasında hangi
ayarlamaları yapmam gerekli???
şimdiden teşekkürler....

--
We've Got Your Name at http://www.mail.com !
Get a FREE E-mail Account Today - Choose From 100+ Domains