[Linux-programlama] Re: mysql kay¹tlar¹n¹ ö»renme

From: Mahir B. Aºut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Tue 07 Aug 2007 - 20:11:23 EEST

Merhabalar, size öncelikli önerim SQL (Structured Query Language - Yap¹sal Sorgulama Dili) ö»renmenizdir.

SQL'i tam anlam¹yla kavramadan, kes-yap¹ºt¹r mant¹»¹n¹n ötesine geçmeniz zor.

MySQL veya di»er yap¹sal veritaban¹ programlar¹ için çok zorlanmadan SQL cümleleri geliºtirebilirsiniz (tümünün yetenek ve destekledikleri komut seti farkl¹d¹r)

Bir kez SQL'i kavrad¹ktan sonra gerisi kolay...

sordu»unuz sorunun muhtelif yan¹tlar¹ var biri de ºu; select count(*) from tabloismi

selamlar,
Mahir

cemalettin kara yazm¹º:

merhabalar ben yeni yeni php ile mysql kullanmaya baºlad¹m ve amatör olarak ilgileniyorum.acaba bir tabloda toplam kaç kayd¹n oldu»unu php ile nas¹l ö»renebilirim?

Sick sense of humor? Visit Yahoo! TV's Comedy with an Edge to see what's on, when.

No virus found in this incoming message. Checked by AVG Free Edition. Version: 7.5.476 / Virus Database: 269.11.8/940 - Release Date: 06.08.2007 16:53