[Linux-programlama] Re: eclipse php eklentisi

From: Burak USGURLU (linux@gencnet.com)
Date: Fri 03 Aug 2007 - 21:15:37 EEST

Merhaba,
Eclipse için iki farklı PHP eklentisi var. Birisi resmi Eclipse projesi olan
PDT (http://www.eclipse.org/pdt/) diğeri PHPEclipse
(http://www.phpeclipse.de)

Ben PDT kullanıyorum. Oldukçada memnunum. Diğerinin kurulumu hakkında pek
fikrim yok ancak sitesinde açıklanmış sanırsam.

PDT'nin kurulumu için
http://www.thierryb.net/pdtwiki/index.php?title=Using_PDT_:_Installation_:_I
nstalling_PDT

adresine bakmanızı tavsiye ederim oldukça ayrıntılı olarak anlatılmış.
Burak