[Linux-programlama] Re: Alış veriş sitesi scripti

From: Ismail ASCI (ismail.asci@gmail.com)
Date: Fri 03 Aug 2007 - 14:19:25 EEST

Merhaba,
Gecen hafta oscommerce'yi inceleme firsatim oldu. Bazi hususlarda
oldukca basarili ancak raporlama araclarinin biraz zayif oldugunu
soylemeliyim. Kodunu derinlemesine incelemedim ancak ilk bakista
gelistirilmeye musait gibi gorunuyordu.
Ne amacla kullancaginizi bilemiyorum ama muhtemelen kendiniz yazsaniz
daha iyi olur. Ancak E-ticaret konusunda deneyim kazanmak icin sistemi
ve kodlari incelemekte yarar olacagi kesindir.
Kolay gelsin.