[Linux-programlama] Re: Delphi for PHP eleştiri

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Wed 01 Aug 2007 - 03:57:55 EEST

Hehe bundan bende korkarım..hatta bunu isteyen bazı dış müşterilere
avukatımızın telefonunu istermisiniz ben anlatamadım bide o açıklasın
size durumu dediğim bile oldu...:)

Bu arada biraz konudan sapıcak ama ben türkiyede son yıllarda özgür
yazılımın gidişatını çok beğeniyorum..
Eskiden bilgisizlik hakimdi şimdi çekingenlik..Bi kaç seneye bu qt'nin
greenphone'ları biraz daha sükse yaparsa embedded alanında da
enterprise daki başarısını yakalar gibi geliyor bana açıkçası..

Dolayısıyla özgür yazılım hakkındaki maddi kaygılardan çok daha
fazlası bizleri bekliyor..
Özgür yazılım kaynaklı projeler arttıkça aslında bizlerin üzerindeki
eğitim yükü artıyor..
en son ne zaman ağız tadıyla rastgele bi howto okuyup evde deneysel
takıldığımı hatırlamaz oldum..
Bu listelerda aslında hobi olarak toplu birşeyler geliştirebileceğimiz
bir platform sizce güzel olurmuydu yoksa ona da zaman yaratmak problem
olurmu?
nedersiniz?