[Linux-programlama] Re: iyi günler

From: C. Ahmet MERCAN (ahmet.mercan@gmail.com)
Date: Wed 18 Apr 2007 - 15:05:05 EEST

Merhaba;

İstediğinize tam uyan bir web sitesi önerebilirim:
http://www.tizag.com/mysqlTutorial/index.php

Ancak şu uyarıyı yapmadan da duramadım ki: PHP-Mysql çok kolay olmasının
yanı sıra, güvenliksiz sayfalar yapmakta çok kolay. Biraz okumadan
yapacağınız işler size hack olarak geri dönebilir.

Saygılarımla, İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN

sunsen yazmış: