[Linux-programlama] Re: PHP ile fatura giriş ekranı?

From: Mucibirahman İLBUĞA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Tue 17 Apr 2007 - 10:05:58 EEST

Selamlar,
İlginize çok teşekkürler. Kastetiğim diğer görsel dillerde kullanılan
"grid" benzeri bir durum idi. Yani sıra ile örnek: stokkodu, adet, fiyat
girebileceğin daha sonra ok tuşu ile bir aşağı satıra inebileceğin bir
uygulama mesela... Bir fatura yarattın daha sonra faturaya detay
satırlar gireceksin. Bunu nasıl tasarlayabiliriz php ile yada Java?
Umarım kendimi ifade edebilmişimdir... :)

Teşekkürler,
Mucip:)

Mahir B. Aşut yazmış: