Re: [Linux-programlama] PHP ile bilgi aktaramama

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Sat 23 Sep 2006 - 16:59:26 GMT

php manual'i gerçektende harika bir php kitabi aslinda.
bundan en iyi sekilde yararlanmak icin 2 yol var ..
birincisi www.php.net in search bar ina fonksyon adi girmek ..size
olasi tum fonksyonlarin listesini cikartiyor.
ikincisi de windows desktop kullaniyorsaniz zaten
kullanabileceginiz..linux kullaniyorsanizda xchm kurarak
okuyabileceginiz , php nin chm formatli manual ini indirmek
ben php ile ugrastigim zamanlarda html versyonlarindan etkin bi
sekilde yararlanamamistim.
ama chm in index i uzerinden php de aradiginiz fonksyona ve ilgili
orneklerine kolaylikla erisebiliyorsunuz..
Yigidi oldur hakkini ver.. microsoft'un help iceriklerinden cacik
olmaz ama.. chm help formatini gercekten iyi becermisler :)

saygilar,
Rustu