Re: [Linux-programlama] ana saydadaki ürünleri listelemek

From: Mahir B. Aşut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Thu 21 Sep 2006 - 11:54:39 GMT

Merhabalar,

mevcut ürün tablosunda; ürünün girdiği tarihi kayıt etmek için bir tarih
alanı, tek karakterlik bir işaret (flag) alanı ve ilaveten bir
güncelleme tarihi (timestamp) alanı yaratabilirsiniz.

12 adet yeni giren ürünü seçmek için;

SELECT * FROM urun LIMIT 12 ORDER BY giristarihi DESC

Admin'in düzenlemesinde; Admin düzenleme sayfasında tek karakterlik
flag'ı işaretlediği zaman (checkbox) tabloya bir işaret atılır ve
güncelleme tarihi günün tarihi ve saati ile güncellenir.

Ardından;

SELECT * FROM URUN WHERE adminflag='1' LIMIT 12 ORDER BY
guncellemetarihi DESC

gibi bir sorguyla çağrılabilir ??

selamlar,

Mahir B. Aşut