[Linux-programlama] phpbb yardım

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 19 Sep 2006 - 14:06:28 GMT

Phpbb uzerine insa ettigim bir sitem var. Aylık 30milyon hit ortalaması le
calisiyor. Daha onceleri phpbbnin saacma search tabloları, optimize
edilmemis topic gosterme sql'leri yuzunden cok fazla problem yasadım. Su an
bu tur sorunlar minimuma indi. Ancak soyle bi ihtiyacım var. Bazı baslıklar
2000 sayfaya ulasmıs durumda. Bu baslıkların ilk 1990 sayfasını html olarak
kaydetmek ve db sorguundan kurulmus istiyorum. Bu konuda phpbb ustune
calismis arkadas var mı acaba?

OKAN