[Linux-programlama] Fwd: Ermeni Soykirimi iddialari, Fransa ve Mandriva...<:-)

From: Tolun ARDAHANLI (tolun286@yahoo.com)
Date: Sat 28 Oct 2006 - 13:56:51 GMT

Merhaba arkadaslar;

Konuya direk girmek istiyorum. Hatta konuyu, size link ile gostermek istiyorum.

http://www.tolun.org/s_u_n_u.ppt

Oncelikle birazdan yazacaklarima baslamadan once mumkunse linkteki(http://www.tolun.org/s_u_n_u.ppt) sunum dosyasina bir goz atin ve sonrada burada ufak bir beyin firtinasi yapalim..<;-)

---------------- iste basliyoruz -------------------

Not:
    - Buradan itibaren sohbete baslamadan once mutlaka linkteki(http://www.tolun.org/s_u_n_u.ppt) sunum dosyasina bir goz atmis olun.

    - Ve unutulmamalidir ki hedef kitlem sadece Mandriva kullanicilaridir!!!

Simdi arkadaslar fransanin (ki bu dakikadan bu kelimeye ozel isimmis gibi davranmaya gerek yok) sozde ermeni soykirimi yoktur diyen sahislara yaptirim ve ceza uygulamasini kabul etmis olmasi (ki bu yesil isik yakmak yada sari isik sondurmek gibi siyasetin goz boyamalari ile dolanbacli anlatilan sey) disaridan iceriye yapilan dolayli bir etkidir. Dolayli olarak Turkiye halkini asagilamaktir.

Kendileri bu ulkede yasamiyorlar, yasayanlariysa buyuk sehirlerimizde yasiyorlar. Bu ulkenin toprak sinirlarini ancak sehir merkezleri ile olcebildiklerine inaniyorum(Ataturk un milli sinirlarini hice sayarak). Ulkemizi inadina disaridan boylesine asilsiz iddialari kendi meclislerinden gecirerek elde etmek istediklerin ne oldugunu anlamamak pekte okadar zor olmasa gerek.

Asagida gunluk hayatimizda karsilastigimiz birkac fransiz kokenli urunlerin isimleri mevcut!!!(ne yapmaniz gerektigini biliyorsunuz)

Bunlarin haricinde bazi penguen kardeslerimiz; ozgurlugun asil tanimini unutmus, adaletin ve insan haklarinin merkezinde sadece kendilerinin oldugunu iddia eden ve bu konulari hergun yeni bastan kendi istekleri dogrultusunda yorumlayabilecek olduklarina inanan(ki fikrimce bu tamamiyle kustahliktir) bir ulkeden gelen dagitimi kullanmaktadirlar.

O kardeslerime "fransaya tepki konusunda biz ne yapabiliriz ki?" diyorlarsa diyebilecek oldugum tek bir sey var "Isletim sistemini degistir!!!" yada "Linux dagitimini degistir!!!"

Iste tam bu noktada Linux a ilk ciddi basladigim zamanlarda Ankara Univesitesi hocalarimizdan sayin Ethem beyin dedikleri aklima geliyor!!! "Pardus kullanmamak ulkeye ihanet etmek demek degilmidir!"

KOCCA bir EVET... IHANETTIR...

Mandriva kullanan arkadaslar; son 2-3senedir dagitimlari ayrintili olarak inceliyorum. Benim size aternatif olarak onerebilecegim Pardus. Yeterli degil diyorsanizda isteklerinizi karsilayabilecek olduguklarini dusundugum Fedora Core 5 yada Suse 10. Ama kesinlikle Mandriva DEGIL.

Hepinizi en icten iyi niyetlerimle kucaklar sevgi, saygi, umut ve mutluluk dolu yarinlar dilerim...

Vakit ayiripta metnimi okudugunuz icin cok tesekkur ederim...

Tolun ARDAHANLI

Urunlerin Listesi:

Benzin: total
s�permarket: carrefour
tıras bı�ağı: bic
�akmak: bic
kırtasiye: bic, sheaffer
yoğurt: danone
şişe suyu: danone, evian
mutfak eşyası, �t� : tefal, rowenta
oto lastiği: michelin, bf goodrich, uniroyal
otomobil: renault, peugeot,citroen
sigorta: axa
spor malzemesi: rossignol skis
bisiklet: peugeot
giyim: donna karan, givenchy
şampuan: l�oreal, biotherm, christian dior, clarins
parf�m: chanel, fahrenheit, polo, ralph lauren
telekom: alcatel
finans: general bankası
ve her �eşit fransız şarapları
edit:elk. malzemesi telemecanique

Axa oyak sigorta şirketi 2000 yılında aldığı bir kararla s�zde ermeni soykırımında hayatını kaybetmiş ailelerin yakınlarına tazminat �deme kararı almıştır. (Bu kismin arastirilmasi gerekir.)

Not:
    Yukaridaki liste internet araciligi ile temin edilmistir. Yasal olarak bir sorumluluk getirmemektedir. (Bu kisimda ilgililere <;-) )