[Linux-programlama] ne desem bilmiyorum ki mplayer türkçe font

From: yavuz (yavuz@kodlama.net)
Date: Wed 18 Oct 2006 - 13:19:19 GMT

biliyorum heryerde aynı konu ama
gerçekten baya uğraşmama rağmen slackware 11 de mplayer ile türkçe font
çalıştıramadım.
slapt-get ile kurdum kendim compile ettim ama aynı
ttf olarak kendi sitesinden arial unicode font indirdim.
~./mplayer/subfont.ttf olarak kopyaladım.
sonrada
ftp://ftp2.mplayerhq.hu/MPlayer/contrib/fonts/turkish-fonts-iso-8859-9.tar.bz2
adresinde indirdiğim dosyaları
~./mplayer/font
klasörüne kopyaladım.
en sonunda "ğ" "ç" gibi karakterler çıkmasını sağladım ancak halen bazı
karakterler gözükmüyor. Sizce nedir nedendir ?
devamlı mplayer ile bu yüzden sorun yaşıyorum.