Re: [Linux-programlama] mysql sorgu

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Sun 15 Oct 2006 - 19:44:09 GMT

php 5 kullanıyrsanız php.ini içerisinde mysql i extension olarak
tanıtmanız gerekir.
php4 lerde bildiğim kadarı ile mysql libraryleri php nin içinde
geliyordu bu yüzden php.ini de bi tanımlama gerektirmiyordu ama yanlış
hatırlıyor olabilirim.

<?php
phpinfo ();
?> çıktısında mysql satırını bulamıyorsanız sorun öncelikle buradan
kaynaklanıyor olabilir.
eğer burada mysql satırları var ve sorun devam ediyorsa bu
satırlardaki mysql_client ile sizin konsolda kullandığınız client ın
sürümlerini karşılaştırın..

üzgünüm uygulamaları açan bi mail yazamadım .ben de geçen sene benzer
bir hata yaşamıştım .mysql 5.0 ı deneme amaçlı yüklediğimde php4.3.10
ile hatalı çalışmıştı. ve çözümü php 5 e geçmekte bulmuştum.
Saygılar,
Rüştü