Re: [Linux-programlama] mysql sorgu

From: zafer kuru (kuruzafer@gmail.com)
Date: Thu 12 Oct 2006 - 00:27:46 GMT

$baglanti=mysql_connect ('localhost','root','5'); in altındaki hiç bir
kod işlemiyor.
yani insert into da da yanlıslık olabilir fakat daha once
baglanmasıyla ilgili problem var.
neden kaynaklanabılr?? terminalden localhost(sunucu) root(kullanıcı)
ve sifresiyele rahatlıkal
erişip dama tablesinde sorgulama yapabiliyorum........