[Linux-programlama] python.Tk.listeKutucuguna.tıklama

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Mon 09 Oct 2006 - 13:26:59 GMT

selam,
bind ile liste kutucuğuna bir eylem atıyordum, fare ile tıklayınca.
Biraz yapıyı değiştirdim, şimdi ne atarsam atayım ekran kitleniyor, ctrl+c ile
duruduruyorum ve işlemci kullanımı %100 oluyor.

Nedeni konusunda bir fikir yürütebilir misiniz?

yapı şöyle:
1 dosya'da bir sınıf tanımlı, Frame'den kalıtıyor, işte üstüne düğme fln
koyuyo, 2. dosya bu 1.dosyadaki sınıfı kalıtım yoluyla alıyor, ekstradan bir
kaç tuş ekliyor.
 liste kutusu bunlardan biri. Hiç bir hata almıyorum.

        self.liste.bind("<Button-1>", self.fnSeciliOlaniDuzenleMouseClick )