Re: [Linux-programlama] ruby programcilari grubu

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin.gomleksizoglu@gmail.com)
Date: Wed 04 Oct 2006 - 15:11:17 GMT

Benim bildiğim kadarıyla Türkiye'de ruby ve rails ile ilgilenen bir
grup yazılımcı var ama bir araya geldikleri bir eposta grubu olduğunu
sanmıyorum. Türkiye'de ruby'nın durumu şu anda hobi aşamasında. Bir
yandan da rails ile yapılmış Pilli network gibi siteler var.

Böyle bir grup güzel olur bence.

Hüseyin