RE: [Linux-programlama] PHP'de Tarihi Yönetmek

From: Fatih Kaya (fkayaist@gmail.com)
Date: Tue 28 Nov 2006 - 16:37:18 GMT

Teşekkürler, bu konuda mesaj atan herkes için. Alp Yıldız'a ayrıca teşekkür
ederim -bir de dövseydiniz- 2 mesaj yolladı ve durumu açıkladı.

Zaten ilk e-postamda belirttiğim üzere kaynakları inceledim fakat yine de
sonuca ulaşamadım. Yani Güray'ın verdiği ilk adresi ben zaten dün inceledim
diger sayfalar gibi. Bunun programcılık bilip bilmemekle de pek ilgisi yok.
Bu gruba üye bir takım kişiler konunun uzmanı olabilir, bir de benim gibi
kendisini geliştirmekte olan kişiler vardır ve o uzmanlardan yardım alır.
Referanslara bakıp ilgili sayfaları inceleyip de yine de sonuca
ulaşamayabilirsiniz ve tam da bu tip durumlarda hayatının bir döneminde bu
tip bir sorunla karşılaşmış ve işin içinden çıkabilmiş kişilerden yardım
alırsınız.

O yüzden Sayın Alp Yıldız, yardımınız için teşekkürler. Fakat yardımcı olma
şeklinizde biraz sorun var, bence eğer içinizden yardım etmek gelmiyorsa,
lütfen e-posta yazmayın, böyle bir seçeneğiniz olduğunu da unutmayın...

Herkese iyi çalışmalar.

Fatih Kaya