[Linux-programlama] fortranda optimizasyon

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Tue 28 Nov 2006 - 14:04:55 GMT

merhaba,

bir suredir intel fortran compiler ile bir fortran programini derleyip
calistiriyordum, cesitli hesaplamalar yaptigi icin programin calismasi
birkac gun suruyor.

yalniz sanirim intel bu derleyiciler icin lisanslari degistirmis sanirim
ve 30 gun sure veriyor, ve benimde 30 gunum doldu :(

problemime gelince : programi g77 ile derledim ve calistirdim zaten
birkac gun surmesi lazim ama gorunen o ki program su andaki hizinda
giderse hic bitmeyecek :), yani cok yavas
bunu bir sekilde en azindan intel derleyicisi ile derlendigi zamanki
kadar hizlandirmak mumkun mu?

-O ya da -O2 gibi secenekler oldugunu biliyorum acaba bunlar ne kadar
performans farki yaratir ? onerileriniz olabilir mi?

cok tesekkurler
tolga

.