Re: [Linux-programlama] PHP-pear ve HTML_Quickform sorunu

From: Fatih Ergüven (fatih@erguven.org)
Date: Mon 27 Nov 2006 - 23:10:00 GMT

Murat Birben yazmış:
> Maalesef ne demek istediğini anlayamadım :(
> Biraz daha açıklayabilir misin? Kusura bakma biraz yorgunum ondan kolay
> algılayamıyourum :(

http://pear.php.net adresinden indirdiğiniz paketi pear install <paket
adı>.tgz komutuyla kurabilirsiniz.

Detaylı bilgi için;
[1] http://pear.php.net/manual/en/installation.getting.php
[2] http://pear.php.net/manual/en/installation.cli.php

Kolay gelsin.

--
Fatih Ergüven
fatih at erguven.org
http://fatih.erguven.org
--
GPG Key ID: A3DFB6F8
Fingerprint: BB01 95EF FCD1 50C3 24AD 43F5 FB80 AE9A A3DF B6F8