Re: [Linux-programlama] PHP-pear ve HTML_Quickform sorunu

From: Onur (onur.yerlikaya@linux.org.tr)
Date: Mon 27 Nov 2006 - 21:44:05 GMT

Murat Birben wrote:
> Merhaba,
>
> Ubuntu 6.06 dapper kullanıyorum. php-pear paketini yükledim daha sonra
>
> pear install HTML_QuickForm diyerek HTML_QuickForm'u yüklemeye
> çalışıyorum fakat aşağdaki hatayı alıyorum...
>
> Fatal error: Call to undefined method PEAR_PackageFile_v1::getURI() in
> /usr/share/php/PEAR/Downloader/Package.php on line 1071
>
> Bu sorunu nasıl çözebileceğim hakkında bilgisi ve/ve ya fikri olan var
> mı??
>
> Şimdiden herkese teşekkürler...
>
> İyi çalışmalar...
> --
> [...]
Selamlar,

Kısaca sorunun üstüne gitmektense size yeterli cevabı vermek isterim
.Web Arayüzünü kullanarak paketi yükleyebilirsiniz.
www.go-pear.org adresindeki php kodlarını örnek veriyorum pear-ins.php
yazıp sunucunuza atar ve calıstırırsınız.
 Kullandıgınız programın yanında kendi kütüphanelerinizi tasımanız daha
mantıklı olacaktır. Ardından Web arayüzünden
 indirebilir veya bunların hicbirini yapmadan QuickForm paketini
indirebilirsiniz.

İyi çalışmalar dilerim,
Onur Yerlikaya