Re: [Linux-programlama] browser'dan yazıcıya satır-satır çıktı gönderme

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Thu 23 Nov 2006 - 12:20:02 GMT

Bu bir css sorusuna benziyor, yani uygulamayı siz yazıyorsunuz sanırım,
css medya destekliyor(print, screen).

normal sayfada görünecekleri normal, gözükmemesi gereklere display:none,
printer kısmısı içinde tersi şeklinde kullanırsanız sayfada çıkmayacak
şeyleri saklarsınız.

Bence yazıcı için bir nesneye yazi gondermekten daha rahat ve görsel işler.

Bir uygulamada kullamıştım, büyülü bir şekilde (aslında olması gerektiği gibi
de işte...) ie, ff, konqueror uyumlu oldu. Ozaman denememiştim ama links ile
bile uyumlu olmuş olma ihtimali %50'nin üstünde olabileceğini düşündüm.
Uygulamada, yazdır diyince, süsleri ve çeşitli başlıkları gizleyip alta fax
numarasını göstertiyodum.

Per 23 Kas 2006 11:10 tarihinde, Nuri Akman şunları yazmıştı: