Re: [Linux-programlama] Açık Kaynak Proje Barındırma

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Thu 09 Nov 2006 - 08:00:49 GMT

Barindirmanin sorun olacagini sanmiyorum. Simdiye kadar hangi dernek,
kurum ya da olusum bize (Dokuz Eylul Universitesi) ya da bir baska
universiteye geldi de, hayir kardesim barindirmayiz denildi. Bu is
barindirma sorunundan dolayi proje olmayisi sorunu. (ustune alinanlar
alinsin).

selamlar

Orhan Berent